Om föreningen

Föreningen har 45 lägenheter uppdelat i två hus på Stationsvägen 33 och 35, samtliga är upplåtna med bostadsrätt.

Det är 6 våningar i varje hus, varav våning 6 endast är del av etagelägenheterna på våning 5. Hissen går till upp våning 5. Fastigheten stod färdigbyggd 1994.

Brf Stuvsta 1 ingår i gemensamhetsanläggningen Stuvsta 4 (samfällighetsförening) tillsammans med Brf Stuvsta 2 och Brf Stuvsta 3.
Totalt har alla 3 föreningar 139 lägenheter och vår fastighet heter Leoparden.

2 st övernattningslägenheter tillhandahålls via bokning.
Gemensam tvättstuga finns
Garage finns med passage från insidan av huset, 90 platser tillhandahålls med separat hyreskontrakt.

Området
Tvärs över gatan finns ICA Nära och på Stuvsta Torg som ligger strax bredvid fastigheten finns restauranger, gym, caféer och bageri.
I närområdet finns även Långsjöbadet där du på sommaren kan grilla, bada eller spela volleyboll. I Huddingehallen finns en simhall för den
aktive. Pendeltågstationen Stuvsta ligger inom 2 minuters promenadväg.

Org. Nummer: 716422-0464